woensdag 10 februari 2010

Infinae.be - prutsen zonder einde

De veilingsite Infinae.be blijft maar spam versturen. Eerst was er geen mogelijkheid tot uitschrijven. Dan was ze er wel, maar werkte ze niet. Nu lijkt ze te werken, maar ondanks de melding "unsubcribe gelukt", gaat het gestalk van Infinae voort.

Haal uw slag thuis
Een weekje na de vorige ongewenste nieuwsbrief (zie eerdere post), dwarrelt er alweer eentje binnen en wil me een overstock aan lederwaren aansmeren. "Haal uw slag thuis en bied op honderden lederwaren", aldus de nieuwsbrief. Geen idee wat ik met honderden lederwaren aan zou moeten, dus hoog tijd om uit te schrijven.

Succesvol uitgeschreven - of toch niet?
Hoera, de link om uit te schrijven blijkt deze keer te werken! Ik krijg de verhoopte melding "Je bent succesvol uitgeschreven uit onze mailing":



Het spammen blijft duren...

Ondanks de "succesvolle uitschrijving", zit er 6 dagen later alweer een nieuwsbrief van Infinae in de mailbox:


Behalve een of andere overstock wil Infinae.be me deze keer ook de inboedel van een frituur verpatsen. Nochtans heb ik geen plannen in die richting.

De e-mailmarketing van Infinae heeft wellicht als doel om nieuwe klanten te werven. Maar ze bereikt het tegenovergestelde: met hopeloos stuntelige mailings hebben ze er alvast voor gezorgd dat ik (en anderen) nooit iets op Infinae zal aanbieden of aankopen. Als een site er niet eens in slaagt een enigszins werkend nieuwsbriefsysteem op te zetten...

Geen opmerkingen: